Search for:
ZORGVERZEKERING: HOE VIND JE DE GOEDKOOPSTE?

Het is alweer oktober en dat betekent dat je nog kan overstappen van zorgverzekering. Jaarlijks stappen duizenden mensen over van zorgverzekering, met als hoofdreden dat ze veel geld kunnen besparen bij een andere zorgverzekeraar. Dit komt doordat zorgverzekeraars elk jaar weer hun premies en voorwaarden aanpassen. Wanneer je besluit om niet over te stappen naar een andere zorgverzekering, ga je dus akkoord met deze nieuwe voorwaarden en premies. Het is dus handig om goed te weten hoe je de goedkoopste zorgverzekering 2021 kan vinden & in dit artikel vertel ik je hoe!

 

WEET WAT JE WILT

Wanneer je een zorgverzekering gaat kiezen is het altijd eerst belangrijk om goed te weten wat voor pakket je nou precies wilt hebben. Kies je voor het basispakket of neem je een aanvullende zorgverzekering? En wil je jouw eigen risico laag houden of kies je ervoor om dit te verhogen? Dit zijn aspecten die je eerst goed in kaart moet hebben.

 

KIJK EN VERGELIJK

Wanneer je weet wat voor verzekering je wilt hebben, kan je deze gegevens invullen op https://www.zorgkiezer.nl/en krijg je een overzicht van alle zorgverzekeringen die aansluiten bij jouw wensen en behoeften. Deze kan je dan dus ook makkelijk met elkaar vergelijken om de beste en de goedkoopste zorgverzekering voor jezelf te vinden. Je kan deze vervolgens ook al eenvoudig afsluiten op de site, zodat je verder geen moeilijke lasten meer hebt.

TIPS BIJ HET KIEZEN VAN DE JUISTE NOTARIS

Wanneer je een akte of testament opgesteld wilt hebben dan is het belangrijk om een notaris in te schakelen om dit voor je te doen. Echter zijn er enorm veel notariskantoren in ons land, waardoor het voor veel mensen moeilijk is om de juiste notaris te vinden. Om je een handje te helpen heb ik een aantal tips op een rijtje gezet voor je.

TIP 1 – KIJK NAAR JE SITUATIE

Iedereen heeft een andere situatie en daarvoor ook een andere notaris nodig. We zien vaak dat mensen die een standaard situatie hebben voor een goedkope notaris kiezen en dit is logisch, aangezien je niet voor extra hulp betaalt die je niet nodig hebt. Wanneer je in een ingewikkelde situatie zit, raad ik het wel aan om een goede notaris te kiezen die je een advies op maat kan geven.

TIP 2 – PLAATSELIJK

Contact met je notaris is erg belangrijk en het is fijn wanneer de communicatie goed verloopt. Hierdoor is het dan ook handig om een plaatselijke notaris te kiezen. Niet alleen bespaart dit veel reistijd en reiskosten, maar je kan ook makkelijk een keertje op bezoek gaan om dingen te bespreken. Woon je in Amsterdam? Zoek dan een notaris in Amsterdam die je kan helpen!

TIP 3 – VERGELIJK

Het is belangrijk dat je niet te veel gaat betalen voor een notaris. Aangezien notarissen hun eigen kosten kunnen bepalen zal je dit al wel snel doen. Het is dan ook handig om verschillende notariskantoren met elkaar te vergelijken om de goedkoopste te vinden. Lees wel altijd de ervaringen van andere om te kijken of de notaris die jij hebt gevonden goed bij je past.

EEN NIEUWE MONITOR

Wanneer jij een nieuwe monitor wilt aanschaffen dan kun je deze nieuwe kopen, of gebruikt. Kies je voor een nieuwe monitor dan zal je de volle pond moeten betalen. Wat nou als je een model dat nieuw is voor een lagere prijs zou kunnen kopen? Dat is mogelijk! Refuribshed modellen zijn modellen monitoren die goed worden gecontroleerd, eventueel worden gerepareerd, en vervolgens helemaal worden opgeschoond. Nadat dit hele proces is voltooid zijn de modellen zo goed als nieuw en klaar voor de verkoop. Jij kunt kiezen uit een groot aanbod van verschillende modellen. Ben je op zoek naar een iMac of ga je toch liever voor een LG of Dell monitor? Kortom, er zijn eindeloos mogelijkheden. Dit omdat refurbished modellen steeds populairder worden vanwege de goede prijs kwaliteit verhouding en hierdoor er meer aanbieders op de markt komen. En dus kun jij ook kiezen uit meer modellen en prijzen. Zo kun je kiezen voor een hd monitor, een full hd monitor, een wqhd monitor, of ga je toch liever voor een 4K monitor? Een monitor kun je eenvoudig verbinden met je laptop, of met een andere computer, en kan vaak jarenlang mee.

VERSCHILLEN

Er zijn in principe geen verschillen tussen refurbished modellen en splinter nieuwe modellen in de winkel. Je bent niet meer de eerste gebruiker bij een refurbished model, maar sommige modellen zijn amper gebruikt of na 1 dag al terug gestuurd. Echter is hierdoor de prijs gedaald en kun jij hiervan profiteren. Belangrijk is het om bij het aanschaffen te letten op de verschillende gradaties van modellen. Ben je bijvoorbeeld op zoek naar een model dat zo goed als nieuw is? Hierbij krijg je een model dat geen tot zeer minimale gebruiksporen heeft en amper van nieuw is te onderscheiden. Dit is dan ook de aller hoogste kwaliteit van nieuwe monitoren. Ben je echter op zoek naar een model dat net iets goedkoper is, kies dan voor een monitor met een zeer goed als gradatie. Dit model heeft zeer lichte tot lichte gebruikssporen is onopvallend van nieuw te onderscheiden. Deze gradatie wordt ook wel de 4 sterren genoemd. Wel kan het voorkomen dat er bij deze monitoren soms een klein krasje zit, die vaak amper zichtbaar is. Echter wordt dit er altijd bij vermeld. Als dit jou niet uit maakt en je hier weinig aan stoort, is het een goede zet een monitor aan te schaffen in deze gradatie. Je kunt dan profiteren van een mooie prijs. Ook is er de keuze uit diverse modellen in de gradatie goed.

AANSCHAFFEN

Je kunt een refurbished monitor dus aanschaffen op veel verschillende plekken. Echter is het belangrijk om er zeker van te zijn dat de kwaliteit goed is, en dat jij er nog lang mee vooruit kunt. Door te kiezen voor een betrouwbare reseller weet jij dat de kwaliteit goed is, en ook krijg je vaak een garantie. Kies bijvoorbeeld voor Hardwareprins.nl waar je een groot aanbod kunt vinden uit diverse monitoren.  

CAFÉRACER BOUWEN: HIER MOET JE OP LETTEN!

Caferacers werden voor het eerst gebouwd toen er nog weinig sportieve motorfietsen op de markt verkrijgbaar waren. Motorliefhebbers gingen toen aan de slag om een basismodel om te toveren en een sportieve uitstraling te geven. Met succes! Deze sportieve modellen werden zo goed ontvangen dat ze zelfs vandaag de dag nog ontzettend populair zijn. Tegenwoordig zijn er nog genoeg mensen die de voorkeur geven aan een zelfgebouwde caféracer. Dankzij de caferacer onderdelen van Caferacerwebshop zijn deze dan ook binnen mum van tijd gebouwd. Toch zijn er wel een aantal zaken waar je op dient te letten. Wil jij binnenkort ook een eigen caféracer samenstellen en kan je hierbij wel wat hulp gebruiken? Lees dan snel verder! 

Kies de juiste basismotor 

Ieder project begint met de juiste basis. Dat geldt dan ook zeker voor het bouwen van een caféracer. In dit geval is het met name van belang dat je de juiste basismotor aanschaft. Maar wat houdt dit precies in? 

Allereerst is het belangrijk om op het budget te letten. Hoewel je natuurlijk veel gaat veranderen aan de motor is het wel belangrijk dat praktische onderdelen kloppen. Je wil natuurlijk geen motorfiets van slechts € 200,- aanschaffen wanneer je hier duizenden euro’s aan moet uitgeven om haar op te knappen. Gashendels vervangen of nieuwe knipperlichten bij Caferacerwebshop aanschaffen is geen probleem, maar je wil niet de grootste onderdelen van de motor aanpakken. Om dit te voorkomen is het belangrijk om een goede afweging te maken tussen een kwalitatieve motorfiets en een motor die weinig kost. Hierbij is het ook belangrijk om naar je eigen vaardigheden te kijken. Iemand die heel handig is met motors, kan waarschijnlijk voor een relatief lage prijs een gehele make-over doen. 

Houd er tevens rekening mee dat niet iedere motorfiets om te toveren is tot een sportief model. Met name merken als Triumph en Harley-Davidson zijn door hun lage gestalte uitermate geschikt. Ook bepaalde modellen van BMW en Ducati kunnen geschikt zijn als basis. 

Kijk ook naar andere voorbeelden 

Natuurlijk is het ook belangrijk om voldoende inspiratie op te doen. Kijk daarom zorgvuldig naar voorbeelden van anderen. Gelukkig zijn caferacers tegenwoordig ontzettend populair en vind je online ontzettend veel verschillende mensen die jou voor zijn gegaan. Bekijk de foto’s en lees de tips van anderen om zo een eigen plan te kunnen samenstellen. 

Hou je hierbij ook vast aan het advies van professionals. Zeker wanneer je voor de eerste keer aan een motorfiets sleutelt is de kans groot dat je wel wat extra expertise kunt gebruiken. Leg uit wat je plannen en doelen zijn en bespreek hoe je dit het beste kunt aanpakken. Met de juiste hulp creëer jij de caferacer van je dromen. 

Wees niet te bescheiden 

Bij een caferacer draait het er juist om dat je niet te bescheiden bent. Laat daarom gerust je creativiteit de vrije loop en bedenk goed wat je wilt aanpassen. Wat geeft jouw motorfiets die echte caferacer uitstraling? Zijn er bovendien dingen die je liever niet hebt? Denk bijvoorbeeld aan heel veel geluid. Dat is immers geen pretje als je zelf jonge kinderen hebt of wanneer je buren hier vaak over klagen. Een db killer van Caferacerwebshop.com kan dan de oplossing zijn. Wees creatief en bedenk wat jij belangrijk vindt. Zo stel jij zelf de perfecte motor samen.  

HOE BLIJF JE IN BEWEGING OP HET KANTOOR?

Ben jij ook in het bezit van een kantoorbaan of heb je een eventueel ander zittend beroep? Herken jij het ook zo dat je vaak maar weer hetzelfde rondje maakt van het toilet naar de koffiemachine, alleen maar om even wat beweging te krijgen, je rug te rekken of eens iets anders te voel dan je stilzittende derriere? Natuurlijk zijn deze kleine loopjes al een hele stap in de goede richting. Alleen hoe zorg je er nou voor dat je niet 6 korte pauzes hoeft te houden voor je bewegingsvrijheid, maar dat je deze ook kunt krijgen tijdens je werkzaamheden zelf?

Wat dacht je van het gebruiken van een zit sta kruk? Dit krukje doet je misschien denken aan je bezoekje bij de tandarts, maar is ook hartstikke effectief voor het gebruiken bij je kantoorbaan. Je moet alleen wel weten hoe deze goed te gebruiken. 

Het goede van deze sta kruk is dat het je continu in beweging houdt. Je bent er natuurlijk, vanaf het moment dat je erop zult zitten, constant mee bezig je balans te behouden. Het kussen geeft een goede, stevige zit basis, waardoor het geen moeilijkheid wordt dit de hele dag vol te hoeven houden. Door deze bewegingsvrijheid, en de mogelijkheid de kruk te verplaatsen terwijl u zit, is het een enorm goede investering in de gezondheid en uw conditie. De bloedsomloop wordt gestimuleerd en door het constant bewegen wordt er zelfs het sport-stofje endorfine in het lichaam aangemaakt, welke zorgt voor een blijvend gelukkiger gevoel. Je zult misschien denken dat dit krukje zonder ondersteuning voor de rug enorm slecht zou zijn voor de houding, maar het tegendeel is waar. Door het constante balanceren versterk je zowel de buik,- als de rugspieren, waardoor uw houding zich alleen maar versterkt. 

HOE ZIET EEN GERECHTELIJK INCASSOTRAJECT ERUIT?

Niet betalende debiteuren zijn ontzettend vervelend, het kan zelfs grote gevolgen voor de

crediteuren hebben. Het kan er bijvoorbeeld toe leiden dat die bedrijven zelf hun

openstaande facturen of het salaris van hun werknemers niet kunnen betalen. Als de

debiteur het openstaande bedrag niet binnen de minnelijke fase betaalt, dan kan deze via de

gerechtelijke weg alsnog afgedwongen worden. Je kan dit gerechtelijk incassotraject via een

incassobureau met een gerechtsdeurwaarder in gang zetten, bijvoorbeeld een

incassobureau uit Den bosch. Hoe zit dit gerechtelijke traject er nou precies uit?

De dagvaarding

De deurwaarder zal meestal eerst de gegevens van de debiteur in verschillende registers

controleren, hierna zal er een dagvaarding opgesteld worden waarin een samenvatting van

het incasso-opdracht staat met de melding dat het bedrijf voor de rechter moet verschijnen.

Deze wordt meestal persoonlijk door de deurwaarder afgeleverd.

De zitting

Een viertal weken na de bezorging van de dagvaarding zal de zitting bij de rechter zijn, de

debiteur heeft het recht om zich tegen deze vordering te verweren. Als een debiteur verweer

voert mag het eisende bedrijf en de debiteur daarna nog één keer reageren. Als het nodig is

kan de rechter bepalen dat de crediteur zelf een keer bij de rechter moet komen om zijn of

haar verhaal te doen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de klant niets van zich laat horen en

niet op komt dagen, dan stelt de rechter dit officieel vast en kijkt hij naar de vereisten van de

dagvaarding waarna hij de zaak vervolgens gewoon behandeld.

Het besluit

Het duurt meestal twee weken voordat de rechter het vonnis uitspreekt, in principe is dit

besluit altijd definitief tenzij de debiteur ertegen in beroep gaat. Dan zal deze zaak

voorgelegd worden aan een hogere rechter.

De uitvoering van het besluit

Na het uitspreken van het vonnis wordt het executietraject in gang gezet, hierin zal de

deurwaarder ervoor zorgen dat het vonnis wordt uitgevoerd. Hij zal de uitspraak bezorgen

en zal de debiteur verzoeken dit zo snel mogelijk te betalen, dit kan ook via een

betaalregeling. Als dit niet mogelijk is heeft de deurwaarder het recht om beslag te leggen op

bijvoorbeeld een deel van het salaris of de inboedel van zijn huis of bedrijf.

WAT KAN EEN HORECA BOEKHOUDER VOOR UW BEDRIJF BETEKEKEN?

Veel horeca ondernemers proberen vaak zelf de boekhouding te doen voor hun onderneming, dit is voor de onervaren mensen vaak toch best lastig. Ondanks enkele simpele boekhoudprogramma’s kan er nog van alles misschien, buiten dat loop je ook kostbare uren mis die je aan je bedrijf kan besteden, een chefkok wil het liefst toch koken. Die ondernemingen zullen er goed aan doen om een horeca boekhouder in te huren, maar wat kunnen zij precies betekenen uw bedrijf?

FINANCIËLE ADMINISTRATIE

De financiële administratie is ontzettend belangrijk voor iedere onderneming, het is simpelweg ook gewoon iets wat u niet kunt ontlopen. Er kunnen met deze administratie fouten gemaakt worden waar u als ondernemer veel last van kunt krijgen, de belastingdienst kan altijd bij een bedrijf binnenvallen om het een en ander van de financiële administratie te controleren, wanneer hier fouten gemaakt zijn kan dat flinke boetes opleveren. Enkele zaken die bij de financiële administratie moeten worden bijgehouden zijn:

– De inkoop- en verkoopfacturen

– Bonnetjes van alle zakelijke aankopen

– Het overzicht van de kasadministratie

– Alle belastingaanslagen

– Belastingaangiftes

DE SALARISADMINISTRATIE

Voor horecabedrijven kan het ook lonen om de salarisadministratie uit te besteden, aangezien bedrijven in de horeca branche vaak werken met veel parttimers en oproepkrachten (jongeren met een bijbaan etc). Deze worden vaak per uur betaald dus hiervoor dit maakt de salarisadministratie in de horeca vaak een stuk lastiger dan in andere branches. De accountants met ervaring in salarisadministratie kunnen je ook op de hoogte houden van alle veranderingen in de regel- en wetgeving rondom dit onderwerp. Belangrijke zaken die ze uit handen kunnen nemen zijn: 

– Loonheffingen

– Loonaangiftes

– Arbeidscontracten

– Verzuimregistratie

– Sociale verzekeringen

DE JAARREKENING

De jaarrekening is voor iedere ondernemer (behalve mensen met een eenmanszaak) elk jaar weer verplichte kost, het is namelijk verplicht om de jaarrekening naar de Kamer van Koophandel (KvK) te sturen. In de jaarrekening staan allerlei financiële zaken van uw onderneming beschreven, in principe is het een jaarlijks financieel verslag en het is daarom ook redelijk uitgebreid. In de jaarrekening wordt onder andere de winst- en verliesrekening opgesteld met daarbij een overzicht van de balans. Buiten pure cijfers zullen alle zaken ook voorzien zijn van een uitgebreide toelichting zodat het voor iedereen te lezen is wat er werkelijk staat. De inhoud van de jaarrekening kan wel voor elk bedrijf verschillen, onderneming worden namelijk in 4 groepen gesplitst die ieder andere vereisten voor hun jaarrekening hebben.

VERGADEREN

Vergaderen op de zaak. Wéér in die bedompte, inspiratieloze kamer waar de muren op je afkomen en het daglicht nauwelijks binnenkomt. Na vijf minuten zit iedereen te gapen en van constructieve input is absoluut geen sprake. Je gedachten dwalen af …

Wat als er een vergaderlocatie in brabant zou zijn waarbij je alleen al door de omgeving geïnspireerd zou worden. Waar je buiten kunt gaan zitten, als het weer het toelaat. Waar je compleet out-of-the-box gaat en dat invloed heeft op je creatieve denkproces? Je gaat op zoek naar zo’n locatie en vindt al snel een adres. Als je de baas nu ook nog enthousiast kunt krijgen. Het is je geluksdag, hij gaat akkoord en in een paar klikken is de reservering een feit. Omdat de locatie een eindje van het bedrijf af is, heb je er zoveel overnachtingen bij geboekt, als nodig zijn. Kunnen jullie ook de hele avond en als het moet een hele week vergaderen.

Aangekomen op de vergaderlocatie, wordt je overvallen door goede ideeën; als vanzelf begint het te borrelen van binnen. Als iedereen geïnstalleerd is, kan de eerste sessie van start gaan. Ineens blijkt iedereen goede ideeën te hebben om het bedrijf naar een hoger plan te tillen. Er wordt actief geluisterd en iedereen is in de hoogste staat van constructieve deelname aan de gesprekken. In de pauze lonkt de natuur; na een heerlijke lunch, volgt een wandeling over het terrein en zelfs dan gaan de gesprekken door.

Na de break volgt nog een sessie en worden er spijkers met koppen geslagen. Tijdens het afsluitend diner is het tijd voor ontspanning en wordt minder over de zaak gepraat. Het wijntje bij het eten hoef je niet af te slaan want je hoeft niet meer naar huis. Het lijkt wel een personeelsuitje in eindhoven, je weet wel waar nu nog alle collega’s over praten.

De volgende ochtend wordt je uitgerust wakker, klaar voor nóg een paar vergaderrondes. Ook dan voel je de inspiratie, de ontspannen manier van praten. Het vergaderhok op de zaak heb je nog geen seconde gemist. Na afloop is iedereen het erover eens; je kunt beter minder vaak vergaderen, dan vergaderen in een inspiratieloze ruimte.

HOE REGEL JIJ JE DEBITEURENBEHEER?

Het is een bekend probleem voor veel ondernemers: klanten die te laat of zelfs niet betalen. Veel bedrijven moeten veel moeite doen met het verkrijgen van al het geld van debiteuren. Het is niet alleen een lastige klus, maar het neemt ook nog eens veel tijd in beslag. Door de enorme moeite en tijd die je investeert in het binnenhalen van je geld wordt de uiteindelijke winst omlaag gehaald. Met een goed debiteurenbeheer kun jij deze problemen te lijf gaan. Wij vertellen je hoe je dat doet.

Gemiddeld doen Nederlandse bedrijven er zo’n 40 tot 60 dagen over om openstaande rekeningen te betalen. Hoe later, hoe beter is bij veel bedrijven het motto. Dit uitstelgedrag leidt ertoe dat er meer dan geregeld een 2e of zelfs 3e betalingsherinnering moet worden gestuurd. Speel hierop in door de betalingscondities duidelijk te omschrijven en communiceert naar de afnemer. Hierbij kun je ook denken aan betalingsherinneringen, betalingsregelingen en het toestaan van automatische incasso’s. Een dergelijk systeem opzetten is echter wel vrij prijzig en tijdrovend, maar levert op den duur wel een forse tijdsbesparing op en neemt jou veel frustraties uit handen wat het tot een uitstekende investering maakt.

De niet-betalende klanten zadelen jou echter ook met een probleem op. Je moet natuurlijk zelf ook rekeningen betalen, maar door het achterblijven van de inkomende geldstromen kan dit voor problemen zorgen. Hierdoor neemt jouw vermogen af, waardoor je tijdelijk minder of geen investeringen kunt doen. Een manier om hierop in te springen is het aanvragen van een zakelijk krediet. Dit is een extra potje geld, waar je gebruik van kunt maken wanneer je het nodig hebt en weer aflost als het jou uitkomt. Je betaalt alleen rente over het bedrag dat je daadwerkelijk gebruikt. Een grote voordeel is dat je erg snel duidelijkheid krijgt of je in aanmerking komt voor het krediet. Hiermee neemt het een voorsprong op de zakelijke lening, waar het proces langer duurt. Bij een zakelijke lening ligt het te lenen bedrag doorgaans wel een stuk hoger.

Een actueel crediteurenbeheer zorgt ervoor dat je altijd duidelijkheid hebt welke klanten wel en niet hebben betaald en hoe hoog een eventuele betalingsachterstand is. Je ziet ook in welke fase van het facturatieproces een betaling zich bevindt. Het kan lonen om voor het verzenden van herinneringen een externe partij in te schakelen. Je krijgt op deze manier je geld, maar beïnvloedt het de relatie tussen jou en de klant niet.

DE BOEKHOUDING SLIMMER AANPAKKEN: ONZE BESTE TIPS

Boekhouden is iets waar geen enkele ondernemer aan zal ontkomen. Zeker in het begin wanneer je wellicht geen geld voorhanden hebt om dit uit te besteden aan een boekhouder. Gelukkig zijn er de laatste jaren vele innovaties geweest, waardoor boekhouden een stuk efficiënter kan. In dit artikel delen we onze beste tips en adviezen met je om minder tijd en geld te hoeven besteden aan administratie.

Cloud boekhouden 

Indien je een kleine onderneming runt, meer een hobby onderneming die bijvoorbeeld zou vallen onder de kleine ondernemersregeling m.b.t. BTW aangifte, dan is het wellicht goed te doen om dit met simpele middelen te doen zoals Microsoft Excel. Wanneer je onderneming groeit zal werken met Excel enorm hinderlijk worden. Het schaalt niet. Fouten zijn ook snel gemaakt.

Wanneer je onderneming groter wordt, of je verwacht dat je onderneming groot genoeg wordt, dat het je primaire inkomstenbron gaat worden, dan zou het, het aanbevelen meer dan waard zijn om te kiezen voor een cloud boekhouden dienst. Er zijn hier een aantal voordelen zoals:

– Integratie met andere online delen van je onderneming

Sommige webwinkel systemen kennen bijv. koppelingen met boekhoud diensten. Dit vergemakkelijkt, omdat bepaalde gegevens automatisch doorgeschakeld kunnen worden (bron: zelfboekhouden.org).

– Automatische back-up

Nooit meer zorgen hoeven te maken dat je al je administratie kwijtraakt bijv. door een brand of diefstal. Je hebt altijd een kopie van je hele boekhouding in de cloud staan.

– Slimmere facturatie

Ook facturatie kan beter via de cloud. Het systeem controleert automatisch of facturen reeds voldaan zijn, en indien niet kun je het zo instellen dat er een herinnering verzonden wordt zonder jouw omkijken.

Op dit moment schieten de online boekhoudprogramma’s als de spreekwoordelijke paddenstoelen uit de grond. Doorgewinterde boekhoudster Elma de Bruijn stelde een uitgebreide online boekhouden vergelijking samen. Overigens de meeste boekhoudprogramma’s kennen een proefperiode. Je valt er zeker geen buil aan om eens rond te kijken in zo een programma. Probeer er een paar en kijk welke het beste past bij jou. Smaken verschillen dus het is niet mogelijk om naar 1 bepaald systeem te wijzen en te zeggen dat is de beste oplossing voor iedereen.